Send din enhet på service

Å registrere en servicesak for mobiltelefoner, nettbrett, telefoner, konferanseapparater, tilbehør kan gjøres på følgende måter:

1. Logg inn i nettbutikken og trykk på menyvalget Service.
2. Om du ikke har innlogging til nettbutikken, kan du registrere en servicesak ved å klikke her.

Behøver du hjelp er du velkommen til å kontakte oss.

TDC AS
E-post: ks@tdcdirekte.no
Telefon: 21 61 61 21

Servicehåndtering hos TDC

Mobiltelefonen er nå et kritisk verktøy på arbeidsplassen, noe som gjør at effektiv service håndtering har en stor betydning i hverdagen og på driften i din organisasjon. TDC Direkte har med bakgrunn i dette valgt å samarbeide med Skandinavias ledende leverandør av ettermarkedstjenester for bedriftsmarkedet. Standard tilbyr vi en rask og effektiv innsendelses service, kostnadsfritt innenfor produsentenes garanti (på mobiltelefoner har vi standard 2 års garanti). Men vi kan også tilby SLA avtaler med definerte responstider på helt ned til 24 timer.

All service som skjer i TDC sin regi, håndteres av teknikere og verksted som innehar sertifiseringer fra den aktuelle produsenten. Dette innebærer at vi alltid gir garanti på vår utførte service og at eventuell resterende produktgaranti fra produsenten fortsatt er gjeldene.

På vår standard servicehåndtering (som følger med kostnadsfritt på alle våre produkter) blir din servicesak håndtert innen 5 virkedager (pluss postgang).

Garantiregler

Garantien omfatter produksjonsfeil og gjelder ikke fall/klemskader, fukt/væskeskader eller feil bruk, da dette er klassifisert som ytre skader. Samme regler gjelder for tilbehør. Samtlige garantiregler er å finne i de fleste bruksansvisningene som følger med produktet ved kjøpet. Vi anbefaler at du leser igjennom disse og følger de bruksanvisningene som anbefales.

Hvis et produkt viser seg å blitt utsatt for noen form for ytre skader, gjelder ikke garantien. I disse tilfellene vil kontaktpersonen motta et kostnadsoverslag som han kan velge å akseptere, ikke godta og skrote varen eller får enheten returnert uten reparasjon (serviceavgift kan tilkomme).

På mobiltelefoner og nettbrett har vi standard 2 års garanti.

Returer

Generelt gjelder 10 dagers full returrett fra leveringsdato. Merk at varen må være i ubrutt og uskadet orginalforpakning. TDC vil fakturere kr 400 pluss moms i returavgift for feilbestilte varer, eller etter avtale.

Alle returer skal inneholde et gyldig returnummer sammen med en detaljert beskrivelse av feilen. Returnummer får du ved å kontakt TDC Direkte sin kundeservice på 21 61 61 21 eller e-post ks@tdcdirekte.no. Returer skal sendes tilbake i orginal emballasje samt være tilstrekkelig pakket for forsendelse i posten. Ved eventuelle transportskader som skyldes dårlig eller uegnet innpakning, godkjennes ikke returen. TDC forbeholder seg retten til å kontrollere varen før returen aksepteres.

DOA (dead on arrival) innebærer at varen ikke fungerer ved leveranse. TDC godtar DOA i inntil 7 dager, noe som innebærer at du som kunde må melde i fra om at varen ikke fungerer innen 7 dager etter leveransen. Normalt erstattes den ødelagte varen med ny vare. DOA håndteringen gjelder ikke iPhone, der telefonen normalt må sendes inn til verkstedet for håndtering (normalt swap med en ny swap enhet).

OBS! Ingenting må klistres eller skrives på original forpakningen.

Salgs- og leveringsbetingelser

TDC salgsbetingelser kan lastes ned her.



Vennligst vent

Handlekurven er oppdatert
Handlekurven er ikke oppdatert